Fullspäckad helg

Äntligen fredag.
Veckan har gått snörovasst och det gör ju absolut ingenting. Blev dessutom en tidig dag idag när Emil ringde från skolan och grät och hade sprungit in i en betongpelare med huvudet.
Stackars liten, svullen i pannan (som vi är van att se han sen liten, med bula) och lite trött men annars tapper.
Vi har planerat en dag i solen imorgon med grillning, bobåkning och kanske för min del en cider eller 2 på pottan. Ska bli skoj!

Senare på kvällen blir det ju partaj och mat på Challenge efter skotertävlingen på Valls. Ska också bli skitskoj.

Söndag ska vi bara fira Emil och ta det lugnt, precis som jag och sonen gör nu.
(Som vanligt...) saknas två stycken av sällskapet och är på villovägar men vi är bra på att mysa jag och min lilla gubbe så vi överlever.

Nu ska vi äta chips, kolla tv och surra jag och han och invänta dom andra så vi kanske kan se en film sen innan det är läggdax.
NU mår jag som bäst när jag har alla mina älsklingar hemma.

Tjillivippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0