Går händelserna i förväg.

Sitter med en riktig sommardrink i handen, Bacardi razz, is och fruktsoda och väntar på hunny som är hem en sväng.
Idag har vi varit där och städat upp för han far tillbaka till Porjus (skit) på måndag och det är tänkt att han ska leja bort spackling och slipning samt eventuellt takmålning så då är det ju bra om det är röjt.

Den här svängen han far kommer att bli värre än sist när jag inte ens har mina barn hemma så på måndag när jag fyller år har jag inte en enda familjemedlem här så det blir nog inte att fira alls i år. Vi brukar inte fira mig vidare mycket eftersom jag är sist att fylla år men en tårta brukar vi göra iallafall för det är ju gott och man tar ju alla tillfällen i akt att få sig lite grädde. =)
Det var ingen som hade reagerat på att jag skrev 34 år i ett inlägg för nån dag sen och jag tänkte inte på det förrän efteråt att jag redan ställt in mig på att bli äldre. Så än så länge är jag endast 33 år ung och inget annat.

Jag är riktigt rastlös, vet inte riktigt vad jag vill göra men vi får väl se.
Vi brukar aldrig ha tråkigt.

Trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Grattis

Ja må hon leva!

2010-03-22 @ 10:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0