Grattis till mig

Jahapp, idag var det då den onödigaste dagen på året när man fyller år.
Har jobbat, lunchat med Nicklas och vinkat av honom till Porjus och fått middagen jag planerat med mina barn inställd pga magsjuka.
Inte så imponerande dag precis så jag har legat och vilat på soffan efter jobbet och nu gör jag precis ingenting och funderar på att fara på ICA och köpa smörgåstårta till mig själv.

Helgen har varit jättebra.
Har inte gjort något extraordinärt men vi har alltid nåt på gång och skoj ändå jag och Nicke.

Det är så otroligt tyst och tomt här hemma så jag gissar att jag kommer att ha klöst sönder väggarna innan jag får hem gubben min på onsdag (tror och hoppas jag att det var den här gången) och väntar ivrigt på mina tapeter som jag beställde förra veckan så jag har nåt att sysselsätta mig med.

Det är lite synd om mig ändå idag så jag känner inte för att skriva nåt speciellt så jag bjuder på min alldeles egna sång från the pinks och skrattar för mig själv, texten är så underhållande.
Jag saknar mina barn, jag saknar min älskling men dom sjunger det så bra, "Linda Linda, du bara ler", för jag har det förjävla bra.
Jag älskar mitt liv och dom som finns i det.
Grattis, det är precis vad man kan säga till mig...varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0