Less på mig själv

Jag vet inte vad jag ska skriva.
Verkar inte ha speciellt mycket feedback på mina inlägg längre och babblar mest bara på om hur bra jag har det, hur glad jag är, Nicklas hit och Nicklas dit och ja, jag är nog inte lika rolig nu som när det var eländigt och problem hela tiden.

Veckan har då rusat iväg och imorgon kommer äntligen mina barn hem igen. SOM jag har längtat efter dom!
Nu kommer dom ju att åka tillbaka till Manne redan på lördag då vi ska bort men på söndag då är det kalaserier för då fyller Emil 10 år!

Idag har vi inte gjort så mycket. Gjorde en god middag och lyxade till det lite med filé och klyftpotäter och sen har vi skedat och jag har varit upp på taket en sväng för att se om jag kunde få till signalen till tv:n efter stormen. TV:n i sovrummet går nämligen inte att se på nu eftersom det inte verkar vara helt ok med antennen.
Sen har jag skruvat fast mina lister som legat länge nog nu och såg till min förskräckelse att jag glömt att måla en så det blev inte klart idag heller...

Nu är det bara lite tvätt att ta hand om och sen blir det nog inte så mycket mer.

Gokväll!




Kommentarer
Postat av: vän till en vän

Hej på dig Linda! Såg dig på stan för ett tag sedan. Det syns verkligen på dig hur mycket bättre du mår utan barnens far! Hoppas din lycka står i sig, och sluta inte skriva. Jag tror det är bra för själen! Oavsett om man mår bra eller dåligt!

Även om du väljer att skriva för dig själv i fortsättningen hoppas nog fler än jag att du fortsätter förgylla en stunds läsning!

2010-03-11 @ 23:00:27
Postat av: Jag själv

Tack, det var roligt att höra. Nåt vettigt kan man ju alltid knåpa ihop!

2010-03-11 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0