Lite om mycket

Helgen tillbringades ju i Umeå hos Nicklas kompisar.
Trevliga människor, mycket fest och vackert väder. En kanonhelg helt enkelt.
Magen mår väl sådär efter alkoholintag och god mat men det var det värt.
Gjorde en pastasallad igår för att lugna kistan och idag blir det fisksoppa så än så länge så är jag sund i mitt tänkande med matintaget.
Jaja, var tvungen att följa Anna på Max och ta ett hot american mål till lunch men det gills inte. =)

Igår hände det inte så mycket.
Både jag och Nicke slängde i oss middan för att inta skeden i soffan.
Lätt vimmelkantig när vi vaknade for vi iallafall och gjorde lite nytta hos han.
Åkte sen och hälsade på vänner i Furulund. Äntligen har jag tagit mig dit, värdelösa människa.
Fick gofika och en kasse kläder till sonen så det var ju inte fy skam.

Nu väntar lite jobb efter en ganska lugn dag.
Har varit på lasarettet och undersökt ett problem och enligt farbror doktorn så är jag helt normal (jo han sa så) och behöver inte oroa mig.
Nähä, det lät ju bra men problemet kvarsår så vad det då var till för hjälp det vet jag inte.

Är fruktansvärt mätt efter maten så jag tror att man får låta nån annan böja sig ner och städa toaletterna i eftermiddag. Kanske kan muta med något.
Längtar redan efter soff-stunden när Nicklas kommer hem och måste försöka hålla mig vaken tills dess jag med så nu är det bäst att åka tillbaka till jobbet.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: anna

hi hi var du tvungen å följa mig på max??:)



2010-03-10 @ 13:26:34
Postat av: Jag själv

Ja det var ju under pistolhot. Hehe

2010-03-10 @ 16:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0