Nöjd med helgen

Har haft en riktigt bra och mysig helg.
Fredagkväll var vi bara hemma och tog det lugnt och var glad över att få hem mina barn igen. Såg lite tv, åt chips och gjorde en ganska tidig kväll.

Lördag klev jag upp klockan 7 när Nicklas gick upp för att åka till skotertävlingen på vallsan.
Passade på att göra Emils tårta och for och inhandlade hans present innan vi begav oss till pottan med kompisar för att njuta av solen och grilla lite.
Var riktigt skönt även om vädret inte höll i sig värst länge men vi hade då kommit oss hem innan det satte igång och snöade, igen...
Barnen for iväg till Manne igen och vi for till Challenge för party och middag.
Riktigt skojig kväll men vi gav upp ganska tidigt och var hemma redan kring 1 snåret och då hade vi hunnit äta på sunes också.
Skönt, men nog har man varit sliten och trött hela dagen idag ändå.

Har haft lite firande av Emils födelsedag och sen ville barnen att vi skulle åka på bio allihopa så detta vi gjorde.
Såg Alice i underlandet och sen har vi inte gjort så mycket mer än att göra sig klar för kvällen.
Barnen sover och jag sitter och väntar på Nicklas som är hemma hos sig.
Imorgon åker han ju bort i ett par dagar och ska jobba och det känns usch och fy och blä.
HUR ska det gå???

Det kommer att bli väldans tråkigt att krypa ner i sängen alldeles själv och inte ha hans värme och armar omkring sig, men men, det sägs ju att längtan är nyttigt.

Nu känns det som att jag kommer att somna och missa värdefulla minuter med min kärlek om han inte kommer snart, jag är så himla trött.
Ska gå och borsta tänderna och stöka undan lite här så kanske jag kan hålla mig vaken.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0