Själv är sämste dräng

Idag har det varit en jävla lång och sege dag.
Kan bero på att min nacke och mina axlar inte riktigt är som dom ska och jag har ont och är stel.
Pissnisse hade iallafall använt toaletten veckan som varit så jag är nöjd över det åtminstonde.

Var på Beijers under min lunch och köpte golvlist och såna där vad det då heter. Hmmm...jo, nu har jag kollat och det heter kvartstav.
Måste ju ha nåt att sysselsätta mig med nu när jag inte har nån att lata mig i soffan med på eftermiddagarna.
Men man är ju rapp så nu sitter listen på plats i hallen och det gick väl lite sådär eftersom jag inte hade nåt att förborra med men det är lite provisoriskt iallafall.
Kvartstavarna är också sågade och fastspikade på nästan alla ställen men blev avbruten av min dotter som ville ha körning till Bersika.
Så nu har jag inte så mycket kvar under resten av veckan.
Får väl hitta på nåt nytt.

Jakten på myrorna är i full gång också.
Var och köpte såna myrfångare på Granngården och satte ut i hallen där vi gissar att dom har boet. Har stått med ungarna och kollat på äcklena som flockas runt och i denna lilla låda och antingen drunknar eller dör av giftet eller vad det då är.
Ser ut att funka bra.

Jag måste ju passa på att gnälla lite över Nicklas frånvaro också.
Blääää.
Det var inte ens kul att planera middag idag eftersom den enda som riktigt uppskattar min kokkonst är just han så barnen ville ha nyponsoppa och smörgås till middag och det fick dom.
Myspys lär man väl få om man blåhåller nån av ungarna eller mutar dom med pengar eller nåt och SKED, buhuhuhu, vad ska jag kramas med när jag ska sova???

Vanans makt är stor och vi har skaffat så bra vanor så det kommer att bli tråkigt när han är borta. Men det är ju bara ett par dagar...

Nu är jag själv en stund för att barna är ute och jag ska passa på att slappa. Koka en kopp kaffe, läsa lite och vänta på att min superman ringer ;)

Trevlig kväll! 



DÖ MYROR, DÖÖÖÖ!


Kommentarer
Postat av: jenny

myror! fan vad vidrigt, ska inte dom ligga i ide eller nåt nu? Har monica varit inne hos dig med den vetskapen?

2010-03-15 @ 18:59:26
URL: http://liljasmamma.blogspot.com
Postat av: Jag själv

Myror eller inte så är din syster väldigt osynlig i mitt hem så det är lugnt. Men nu jävlar verkar dom äcklena dööö. Hihi

2010-03-15 @ 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0