Solen gick i moln

Ni kan ju glömma allt jag sa angående min solstråle till dotter.
Man kan säga att fjortisbruttan gick från ängel till demon på ett knyck och hon var verkligen inte populär igår. Uppkäftig, bestämd och allmänt tvärsöver fick hon mig efter ett tag att gå i taket och det är inte ofta det händer. Stämningen i huset börjar väl så smått återgå till den trevligare varianten men hon har inte precis gett mig nåt leende idag.

Har gått på Hortlaxgården och luktat på diverse odörer idag och varit alldeles ensam. Tur att jag har Bejda som började jobba klockan 14 och gav mig en kaffekopp så jag överlevde dagen.

Min kära granne har varit hit med en traktor idag och forslat bort ett gäng snö. Ser verkligen fram emot solen som ska visa sig redan imorgon är det sagt.
Har börjat fundera på vad jag vill hitta på i helgen.
Vad ska NI göra?

Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag ska ligga på stranden å dricka en bira :)

2010-03-03 @ 21:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0