Var är våren?

Helgen till ända.
Fredagen hände det inte så mycket, barnen skulle ju egentligen vara hos sin pappa men dotra hamnade hemma hos mig istället så det var ju ändå trevligt att få rå om henne.
Gjorde en ganska tidig kväll eftersom vi skulle åka tidigt på lördagmorgon till Malå och se skotertävling.
Är ju inte så insatt i det där men jag hade en trevlig dag ute i ett ganska ruttet och snöigt väder men det var skoj. Lite varm choklad, mackor och trevligt sällskap kan göra en gott.

Nu längtar jag efter vår.
Riktig vår med sol, utegrillardagar och att få se denna eländiga snö sakta tina bort så sommaren kan komma snart.
Hoppas på väder i påsk när vi ska till Jörn men blir det inte bra väder så blir det att vara ute när det snöar och ha trevligt ändå.
Barnen längtar och jag hoppas och tror att vi får en kanonhelg med våra vänner!

Annars så verkar det bara bli en städardag idag.
Sara ska följa med Nicklas hem till sig och städa så att det är klart när det ska börjas med måla och sånt i veckan.
Jag ska ta itu med tvätt, dammsugning och antagligen snöskottning senare, nu har grannen varit här med snöslungan så än kan man ta sig fram men det verkar ju inte sluta precis.
Ikväll vill jag se Wallander så jag måste nog fara och köpa lite chips, dip och dricka så kanske jag kan fösa ihop alla här hemma på lite filmtajm i soffan som avslutning på helgen.
Skulle vara mysigt.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hello!



Ja vart f*n tog våren vägen??!!!...snö,snö o åter mer snö,inte riktigt de man önskar sig nu!...men skam den som ger sig;)

Ha ett riktigt trevligt påskfirande i jörn!!!



Kram!

2010-03-29 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0