Sex, sexig, sexigare, sexigast, sur!

Barnledig igen.
Surt, ja, men för att liva upp lite här hemma då när jag helt plötsligt blev alldeles ensam när barnen for och Nicklas åkte hem till sitt så tänkte jag att nu jävlar, nu ska kläderna på.

Kläderna är av latex och nåt som Nicklas köpt för att piffa upp sexlivet nån gång då och då och visst, nog kan jag erkänna att jag sneglat på dessa ibland när jag varit in i garderoben och tänkt att shit, det där kan bli läckert, så nu hade jag gott om tid att försöka få på mig denna bångstyriga outfit en gång för alla.

Har redan provat att ta på mig en handske tidigare men det verkade ju som ett alldeles omöjligt uppdrag och jag gav upp redan efter att fingrarna inte tog sig längre än till där handleden skulle vara och fick sen veta att man måste pudra sig för att få på sig grejorna.
JA MEN DÅ SÅ, då blir det ju lätt.
Kyss mig i arslet!
Har nu stått i duschen och pudrat mig, sett allmänt fånig ut där jag ska försöka bli sexig för min karl, lirkat och försökt att ens få dessa kläder att separera från varandra och på alla sätt och vis försökt forcera på mig allt till slut.

Slutade med ett trasigt byxben och en rosenrasande Linda som helt tappat sugen på att strutta fram i nåt sexigt och överraska sin kära.
Vilka jävla skitgrejor.

Nåja, nu har jag då provat det och skulle hemskt gärna vilja se Nicke försöka sig på det där.
Nä, det blir till att bara lägga sig ner och bresa om ilskan hinner lägga sig innan han kommer hem.
Det är enkelt, relativt snyggt och jag är redo för att ta emot på några sekunder.
Japp, så blir det.

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Varför lägga ner så mycket energi på en outfit då han säkert tycker att du är fin som du är.....

Hoppas ilskan hade lagt sig innan han kom hem :) :)

2010-05-31 @ 05:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0