Sommar sommar sommar!

Har haft en svettig dag på jobbet idag. Det är ju hur varmt som helst!
Har knappt 7 veckor kvar till semestern och det är bara hoppas att finvädret håller i sig.

Var ganska trött och smått less på att svettas så när jag kom hem pratade jag med mina barn som var hos mig och väntade på sin far och sen la jag mig och vilade i en timma på soffan.
Nicklas jobbar sent idag och imorgon så jag har inte så mycket att göra.
Hans bil är obesiktad och han har min så om man ska nånstans så får jag ta cykeln och det ides jag inte idag så efter vila blev det arbete igen och nu är en del av gården krattad iallafall.

Nu har jag gjort en fruktsallad och ska slänga mig i duschen.
Sen blir det till att se dom desperata och äta lite nyttig frukt för en gångs skull.

Man får se om man går ut och fortsätter kratta sen i väntan på kvällens höjdpunkt...skeden. =)

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback