Stööööööööööön

Pessimisten är tillbaka.

Vilket jävla roligt liv man har.
6.00-15.30 städning på jobbet.

Middag. Vila. 18.00-20.00 städning hemma.

Behövligt kan man säga, känner mig rätt så nöjd just nu med nya gardiner i köket och ett rent och fint hus. Blev så satans less på att se mitt halvfärdiga kök så jag målade på ett varv med vit färg där skåpluckorna slutar och det blev då bättre. Kanske jag kan stå ut med att se skiten i ett år till typ.

Fredag imorgon och helg.
Skönt som fan.
Hade gärna haft mina barn här för det verkar som att Nicke ska jobba hela helgen och då är ju som helgen förstörd om man inte hittar på nåt själv men jag vet då inte vad det skulle vara.

Ja som sagt, jag är inte nöjdast med tillvaron just nu.
Min största önskan är att få tillbringa en hel dag och en hel kväll med min älskling, bara få prova ta det lugnt tillsammans.
Äta en lång frukost, fara runt och hälsa på folk, handla och laga middag tillsammans, mysa i soffan och se en film och bara låta klockan ticka utan måsten.

Jag saknar mina barn fruktansvärt, dom livar upp mig och huset och man får kramar och man känner sig behövd. Men det är 3 daqar kvar och det känns alldeles för länge.

Well well, ni vet var jag bor och är mer än välkommen att hälsa på om nån har vägarna förbi. Ingen skulle bli gladare än jag över lite sällskap och surr.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0