Fort var det gjort.

Poff så var det arbetsvecka igen.

Barnen är gone för en vecka igen och Nicklas jobbar mycket nu så det kommer att bli en tung och tråkig vecka gissar jag.

Ikväll har det varit kanon.
Lagade porterstek, fick alla i familjen att samlas och äta och det var ruskigt gott. Sen for Nicke iväg och jobbade igen och jag och barnen har spelat bingolotto och ätit gotta framför tv:n.

Nu har jag just varit och lämnat dom i Blåsmark och det är så jävla jobbigt att veta att det är en hel vecka kvar tills mina guldklimpar kommer tillbaka.
Som tur är så får jag ju träffa dom under veckan iallafall. Sara på skolan nästan varje dag och Emil skulle komma till mig efter han slutat imorgon för att kunna vara med kompisar.

Nu är det tyst som i graven, tomt förutom Wilma då som är på besök, och jag känner mig riktigt ensam och lite blank i ögonen. Som vanligt. Jag vänjer mig aldrig.

Förhoppningsvis så kommer min kära hem innan jag somnar och kramas och ligger sked.
Då känns allt lite bättre. =)

Jag är så jävla glad över att jag har honom.
Han är kanon.
Och han är min.
Så jag har det gode bra ändå.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0