Helvetes!

Hade just gjort ett långt inlägg men det blev nå kokkolokko så det får jag göra om en annan dag.
Det har hänt lite saker här.

Jag har exploderat, exploderat igen och exploderar fortfarande.

Håller på att undersöka vissa saker så jag kan inte gå in på vad det gäller just nu men vänta bara så ska vi se...

Barnen är hos sin far, Nicklas har kommit hem tidigt i veckan så vi har fått en riktigt mysig kväll igår och det behövde han nog.

Nu är han hemma och jobbar och jag tänkte ge toan lite färg men såklart så hittar jag inte maskeringstejpen och får därför strunta i det idag och kommer antagligen att sätta mig i soffan istället.

Mer än så blir det inte idag.

Imorgon kan det bli betydligt mer...

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Carina

Men vad händer???

2010-09-24 @ 16:41:01
Postat av: Pernilla

Saknar att du inte skriver.... Du har så roliga inlägg!

2010-10-14 @ 05:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0