Inte utan min dick.

Idag ska det skrivas om ett ämne som står mig varmt om hjärtat.
Sex.

Hm, smarrigt tänker ni nu. Eller gör ni det. Är ni kvinnor eller män?
För det verkar vara den stooora skillnaden vad gäller intresse för detta.

Män ska tänka på sex flera hundra gånger per dag enligt vetenskapen och vara så sablans kåta så dom hoppar på oss kvinnor när som helst som vi ställer upp.
Artiklar för oss handlar om hur vi ska få tillbaka sexlusten av olika anledningar.

Vad är det med kvinnor???
Det enda man hör är ju denna torka som verkar florera i de allra flesta förhållanden och det är då inte männen som strejkar. Ja, med vissa undantag då vad jag erfar men inte är det det man oftast hör.

Är jag verkligen en utomjordning som älskar detta?
Som har stora behov av att få till det i sänghalmen med den jag älskar?

Jag kan nog inte komma på nån gång jag inte haft lust.
Inte långa perioder iallafall, kanske nån gång vid extrem trötthet eller sjukdom möjligtvis.

Inte under graviditet, inte under mens, inte pga huvudvärk (finns tabletter) och inte efter jag fått barn heller.

Är det förresten tabu att ha det?
TÄNK om mina barn läser min blogg har jag fått höra.
Visst, man behöver ju inte vara hur grov som helst i vad man säger men nog kan väl barn förstå att man "gör det"?
Dom har säkert mer koll på det än vad vi tror och det är väl ändå helt naturligt. Eller?

Nåja, alla är vi olika och tur är väl det.
Detta ämne är oändligt när det gäller utveckling och metoder.
Det tar liksom aldrig slut.

Ute, inne, sängen, soffan, köksbordet, skogen, bion, bilen, mot väggen, garderoben, i duschen, hallen, toaletten, tvättstugan, stranden.......ja varsomhelst när det tryter.

Det ger mig chills bara tanken på det.
Me like =)

Hur är det med dig?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det gör hon säkert =) Men nu när hon frisknar till så blir jag sämre o sämre. Lagom kul!



Jag förstår inte heller varför sex ska vara så tabu. Det mest naturliga här i live toch väldigt få klarar av att prata om det. Men i smyg så vill alla läsa om det, titta på det eller höra om det. Konstigt det där.

2010-09-06 @ 19:31:42
URL: http://liljasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0