Pustar ut

Igår åkte vi till Umeå efter att ha kört iväg barnen till skolan.
Allt verkar bra, blodtrycket inte riktigt ok så hon blir kvar på IVA några dagar till.
Skönt var det då att få komma dit och krama om henne och se att hon mådde relativt bra efter allt.
Tack till världens bästa Nicklas som ställde upp och tog ledigt för detta.

Idag har det varit tungt som fan.
Släpat benen och det har känts som att dagen aldrig skulle ta slut.

Nicklas jobbar, jag och Sara ska se idol och äta lite gotta och vänta hem Emil som är ute med kompisar.

Blir nog en kvällsmacka också, förhoppningsvis med kärleken, för jag har bakat fillimpa och det luktar mumsfilibabba!

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

din fillimpa ser god ut!

Har du något recept?

2010-09-18 @ 11:51:12
Postat av: Jag själv

Jo kanske det om jag får veta vem som frågar ;)

2010-09-19 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0