Visa pattarna så får du popcorn.

Måste bara spåna iväg lite idag.

Jerry Springer...alltså vilken show. Den ena mer pucko än den andra, och vilka historier!
Nu finns det ju en massa serier som kommit hit till Sverige från landet med det mest sjuka i TV väg. Alltså Amerika.
Det blir svenska biggest loser, det är hollywoodfruar, idol och talangprogram.
TÄNK om vi skulle göra svenska Jerry Springer också med någon av våra gubbar till programledare i spetsen. Kanske man får se grannfrun visa brösten för publiken i ren desperation när karln just berättat att han har en älskare. Som är en man. Eller den där bekantas bekanta som går till attack på kvinnan/mannen som just visat sig ha en affär med denna och sliter i hennes hår och skriker könsord. Hahahaha. Ja, varför inte.

Eller en svensk version av Cheaters.
Hade ju varit mycket roligare för mig till exempel som hade mina misstankar mot världens sämsta otrogna karl.
Få se lite smaskigt på en liten videoskärm och hängt ut han till allmän beskådning på tv.

Det är ju iallafall tur att det finns folk som vill skämma ut sig så vi får nåt kul att kolla på. :)

Imorgon är det äntligen freeedag igen och det ska bli skönt med helg även om jag har en del som jag tänkte jobba på med.

Nu ska jag mysa med familjen en stund till. Sen är det gonatt.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0